platt som en pannkaka

Önskar att det var min mage jag skrev om.
Hur jag en följer recept (det måste ändå vara mjölkfritt) så blir min ugnspannkaka som platt. Alltså den tornar upp så fint i ugnen. Sen blir den ändå platt å degig när den är klar. Kanske den aldrig får bli klar !?
Det är ju inte jodens undergång så jag får väl arbeta vidare på den matlagningen.

Resten av veckans mat är
Fre, hemlagad pizza
Lör, potatispalt, hemlagad
Sön, hoppas jag bli serverad något :D
          (eller kanske gör jag något med potatisgratäng....)


Här har vi haft två cm snö, det har snöat lovikkavantar. Ser ut som om det töar bort.
I år ska jag träna längdskidåkning. Vet inte om jag törs försöka mig på slalom igen. Eller jag borde för det ser så kul ut. Men den där panikångestattacken fick verkligen mitt sjävförtroende på svaj. Så är vi ändå två i huset som inte kan det där med slalom, och får göra varandra sällskap i spåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0